۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۳۵

جهانشاهی خبر داد:

برخورد با ایجاد کنندگان بازار سیاه بلیت بازی ذوب آهن پرسپولیس/ جایگاه روبرو در اختیار پرسپولیسی ها

برخورد با ایجاد کنندگان بازار سیاه بلیت بازی ذوب آهن پرسپولیس/ جایگاه روبرو در اختیار پرسپولیسی ها

اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: مسئولان این هیئت با ایجاد کنندگان بازار سیاه فروش بلیت بازی ذوب آهن و پرسپولیس برخورد می کنند.

علیرضا جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث ایجاد بازار سیاه فروش بلیت برای بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ ما اجازه ایجاد بازار سیاه فروش بلیت این بازی در اطراف ورزشگاه فولادشهر را نخواهیم داد و تلاش می کنیم که با نیروهای نامحسوس مانع از این کار شویم.

وی ادامه داد: ‌بدون شک با ایجاد کنندگان بازار سیاه فروش بلیت این بازی برخورد خواهیم کرد و نیروهای نامحسوس ما در صدد شناسایی این افراد هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت:‌ فروش بلیت دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 8 صبح امروز در دو محل عرضه بلیت شهر اصفهان آغاز شده و از ساعت 12 امروز هم در دو گیشه عرضه بلیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 1200 قطعه بلیت برای تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس تهیه شده و قرار است در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد.

جهانشاهی افزود: قسمت زمین چمنی پشت دروازه جنوبی ورزشگاه و جایگاه روبروی جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان در اختیار تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می شود.

کد خبر 2012139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha